bir düşün

Allah şahit (deyim)
herkes biliyor (sende)
benim derdim
içimdeyken
senin ki gezintideydi,
benim ki gizliyken
senin ki bilinmekteydi
ben susarken
sen konuştun
Allah'ın tek kulu
benden sana yönelmiş
tek bir konuşmaya şahit olmadan
çevremizdeki bir çoğu,
sayende hakkımızda iyi-kötü çok konuştu.
şimdi senin derdin
etiketleşiyorken
benim ki hala içimde kaynıyor da,
görüyorum ki,
şaire dönüşüyorsun  malzeme bularak ne güzel?
demişler ya;
insan neyse,
karşısındakini ona benzetir diye,
resmen bu sözü,
kanıtlıyorsun yaşayarak ne hoş?
şiirin yazılacağı her sayfa,
şairin yansıyacağı bir aynadır evet,
ben malzememi dünyadaki zulümden aldım da,
hüzünlü yüzlerce şiir yazdım
sen malzemeni nereden aldın da,
mahlas karakterinle böyle bir şiir yazdın bir düşün.

bir düşünle kalemin gırtlağına yapışıp hesap sormadan
bir şiirin dönüp seni vurmadan
şimdiki rahatın kıçına batmadan
yüzündeki tek rengin kaybolmadan bir düşün..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder