4/15/2014

sensizliğim, sarhoşluğum...

geceleri aşkın yokluğu
büyüyor içimde,
büyüyor durmadan boşluğu bunun işte..
büyümüş boşluklarıma,
adını haykırıyorum geçmişin;
sesim çok uzaklarıma gidiyor sevgilim,
çok uzaklarımdan dönüyor geri
çarpıyor kalbime;
kalbim çarpıyor...

içiyorum yine
büyüyor..
büyüyor yokluğun sevgilim,
hiç durmadan büyüyor!
sonra eziliyorum büyüklüğünde yokluğun;
içmekten bayılıyorum,
sonra buz gibi gecenin,
sensiz bir yerinde daha ayılıyorum..

elim üşüyor,
elini tutmuyor diye..

sesim titriyor,
kulağına gitmiyor diye..

kulağım çınlıyor,
sesini duymuyor diye..

geceyi şarap yapıyorum,
şişeye saklıyorum;
şarap kadehlerime bile yokluğun dökülüyor,
sarhoş oluyorum sensizlikle...
sensizliğimi haykırıyorum geceye,
gece uzun;
sesim uzaklara gidiyor,
uzaklardan geliyor sesim sensizce..
kalbime çarpıyor,
kalbim çarpıyor sevgilim

kalbim acıyor;
kalbine değmiyor diye.

4/15/2014 |

0 yorum:

Yorum Gönder