beyaz sayfama kocaman x yaptım

günlerden bekleneni,
o sevimli hayallerimizin içinde yaşadığı
çok uzak artık
ve biz artık yürüyemiyoruz.
anlaşamıyoruz sokaklarla ve dilsizleştik esasen

beyaz sayfama, kocaman bir X yaptım.
bu gidişlerin,
dönüşsüzlüğünde oluşturulan elvedaya,
haber salsın,
gittim, gittim, gittim.
sen bunu okurken düşünüyorsun belki
oysa ben yaşadım bunu
başından sonuna kadar.

beyaz sayfama, kocaman X yaptım.
bu sonsuzluğun
ortasında kaybolan her hayalim
biz gidemiyoruz sona, sonu yok...
ıslatılmış bir hoşça kal'la veda etme,
görüşürüz de , görüşürüz.. tüm bu dönüşsüz elvedaya inat
görüşürüz de , görüşürüz.

içimden dökülürken,
sonbahar harfleri, ve ilkbahara o kadar uzakta değil
buz gibi olmuş ruhuma,
yeni bir kış mevsimini haber ediyorlar,
oysa ben soğutuyorum kışları artık.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder